Hinna 2 – Sørmarkå FK

Vi var nok favoritter i dette oppgjøret, og divisjonskollega Hinna2 fikk etter hvert mer enn nok med å forsvare seg og hente ballene ut av eget nett. Vi kom best i gang og flere brukbare målsjanser i de første spilleminuttene. Periodevis bra spill og Fredrik Fornes startet scoringene etter et kvarters spill. Morten Andersen la på til 2-0 noen minutter senere etter et langskudd via Hinna`s keeper. Etter hvert kom Hinna2 mer med i spillet og redusering til 1-2 etter en halvtimes spill. En god periode for Hinna2 og litt slurv og lite engasjement fra oss gjorde at kampen ble noe jevnere. Felling av Glenn Ivan Pedersen på slutten av første omgang, og straffen satte han selv sikkert i mål. Et godt skudd av Snorre Dishington gikk via keeper og i tverrligger. Pauseresultat 1-3. Vi skiftet hele laget unntatt keeper i pausen. Om det var dette som var grunnen vet vi vel ikke helt, men det ble i hvert fall et helt annet trykk og innsats i andre omgang selv om laget i utgangspunktet var delt opp i to like grupper. Det kan jo også tenkes at Hinna2 begynte å bli slitne. Nå kom scoringene på rekke og rad: 47 min: 1-4 Håvard Mæle 55 min: 1-5 Asgeir Sjøberg 75 min: 1-6 Asgeir Sjøberg 80 min: 1-7 Mats Pettersen 86 min: 1-8 Ronnie Millwall Andersen En andre omgang med total overkjøring, og vår keeper var omtrent helt arbeidsledig. Straffespark igjen der Glenn Ivan ble taklet, men denne gang klarte ikke Glenn Ivan å få ballen i mål, redning av Hinnas keeper. En litt ruskete første omgang, mye bedre i andre omgang, men spillemessig har vi nok likevel mer å gå på. Neste kamp er mot POL tirsdag 24.03. Referent Arve Fure Lag 1.omg: Espen Lunde – Andreas Sande, Brian Borre, Thomas Holmen, Rune Våga – Marius Persgård, Glenn Ivan Pedersen – Fredrik Fornes, Snorre Dishington, Morten Andersen – Anders Fredriksen. Lag 2.omg: Espen Lunde – Ingvar Torheim, Arne Rasmussen, Bjørn Stangeland, Lars Bjørdal – Ronnie Millwall Andersen, Mats Pettersen – Håvard Mæle, Asgeir Sjøberg, Gaute Molland – Sindre Aarsland.

Dato Tid League Sesong
12. mars 2015 20:00 Statistikk 2015 pre-season