Dag: 4. februar 2017

Wright Traffikkskole og Sørmarkå FK gjør samarbeid

Wright trafikkskole og Sørmarkå FK gjør samarbeid der alle kan få rabatterte pakker hos Wright gjennom Sørmarkå FK. Her trenger du ikke å være medlem av klubben, bare opplyse at du kommer på vegne av Sørmarkå FK når du ønsker å benytte deg av rabatten.

Trafikalt grunnkurs
– Obligatorisk kurs som må være gjennomført før øvelseskjøring kan begynne, både privat og ved en trafikkskole.
– Inneholder totalt 17 timer â 45 minutter fordelt på tre kvelder med teori, en kveld med førstehjelp, samt mørkekjøring.
– Maks. antall deltakere på kurs er 16 stk.
– Eleven må være fylt 15 år for å delta på kurset.
Pris 3.300,-

Superpakke førerkort B
– Pakken inneholder all obligatorisk opplæring knyttet til førerkort klasse B.
– I tillegg inneholder pakken 7 kjøretimer, leie av bil til førerprøve og forbikjøring.
– Pakken garanterer ikke førerkort da de aller fleste vil ha behov for flere kjøretimer enn 7 – men dette er en veldig god start.
Pris 22.500,-

Superpakke førerkort BE
– Pakken inneholder all obligatorisk opplæring knyttet til førerkort klasse BE.
– I tillegg inneholder pakken leie av bil til førerprøve å tilhenger.
– Pakken garanterer ikke førerkort da noen har behov for mere timer.
Pris 6.250,-