Tap mot Tasta2.

TAP MOT SERIELEDER

Det var dessverre Tasta2 som tok alle poengene i hjemmekampen torsdag 28.05 på Våganes Stadion.

Spillere og publikum hadde nok forventet en noe bedre kamp for Sørmarkå, men prestasjoner og innsats varierte en del og det ble dessverre et skuffende tap.

Tre store målsjanser av Tasta2 første halvtimen av kampen samt ledelse etter 30 minutters spill. Et balltap fremfor eget mål, et godt mottak og vending, skudd over keeper og scoring. Det så imidlertid ut for at denne scoringen «tente» Sørmarkå-laget. Resten av omgangen var det hjemmelaget som dominerte.

1. min: Strålende forsering og innlegg av Glenn Ivan Pedersen og foran mål var Anders Fredriksen på plass og scoret.
  2. min: Etter noe frem og tilbake foran Tasta-målet endte ballen hos Anders Fredriksen og vi var i ledelsen 2-1. Vi hadde snudd kampen – i hvert fall på dette tidspunktet.

Andre omgang startet som den første og Tasta2 et spillemessig overtak og vi hang ikke helt med.

1. min: Et løst men godt plassert skudd fra Tasta2 og 2-2.
  2. min: Skudd fra langt hold, godt plassert nede i hjørnet, og Tasta2 i ledelsen 3-2.

Flere gode sjanser for Sørmarkå i slutten av kampen, og som i første omgang hevet vi oss betraktelig spillemessig. Det var likevel Tasta2 som fastsatte resultatet til 4-2 etter en kontring og duell med en litt uheldig Sørmarkå-keeper.

Et skuffende resultat i en kamp der vi i store perioder spilte under pari.

Vi stilte med følgende lag:

Håvard Mæle, Lars Pedersen Bjørdal, Ingvar Andre Torheim, Thomas Holmen, Gaute Molland, Glenn Ivan Pedersen, Krister Vigre, Snorre Tangen Dishington, Marius Eggen Persgård, Fredrik Fornes og Anders Fredriksen.

Innbyttere: Erik Dalen, Andreas N Sande, Sindre Eiane Aarsland, Ruben Lilledal, Thomas Minde Stangeland og Brian Borre.

SISTE: SØRMARKÅ HAR SENT INN PROTEST DA TASTA2 HAR BRUKT ULOVLIG SPILLER.