Wright Traffikkskole og Sørmarkå FK gjør samarbeid

Wright trafikkskole og Sørmarkå FK gjør samarbeid der alle kan få rabatterte pakker hos Wright gjennom Sørmarkå FK. Her trenger du ikke å være medlem av klubben, bare opplyse at du kommer på vegne av Sørmarkå FK når du ønsker å benytte deg av rabatten.

Trafikalt grunnkurs
– Obligatorisk kurs som må være gjennomført før øvelseskjøring kan begynne, både privat og ved en trafikkskole.
– Inneholder totalt 17 timer â 45 minutter fordelt på tre kvelder med teori, en kveld med førstehjelp, samt mørkekjøring.
– Maks. antall deltakere på kurs er 16 stk.
– Eleven må være fylt 15 år for å delta på kurset.
Pris 3.300,-

Superpakke førerkort B
– Pakken inneholder all obligatorisk opplæring knyttet til førerkort klasse B.
– I tillegg inneholder pakken 7 kjøretimer, leie av bil til førerprøve og forbikjøring.
– Pakken garanterer ikke førerkort da de aller fleste vil ha behov for flere kjøretimer enn 7 – men dette er en veldig god start.
Pris 22.500,-

Superpakke førerkort BE
– Pakken inneholder all obligatorisk opplæring knyttet til førerkort klasse BE.
– I tillegg inneholder pakken leie av bil til førerprøve å tilhenger.
– Pakken garanterer ikke førerkort da noen har behov for mere timer.
Pris 6.250,-